varför allt är dumt precis just nu

Jag har benhinneinflammation! Smärtor i benen betyder det om ni inte förstod det. Oftast är det inte så jobbigt men det kommer och går va. Aj. Måste köpa nya skor!

Idag träffade jag och fahmina en sjukt elak tant på lidl. Jag tänker inte dra upp det jag orkar inte. Men hur kan det få finnas sånna människor alltså.

Min linsvätska är slut. Min utväxt är hemsk (jag behöver pengar).

Jag måste ringa till min arbetsplats eftersom att Bertil inte ringt tillbaka.

Och det största och värsta av allt, som faktiskt helt seriöst gör mig sjukt deppig och död och ja vad ska man säga. Mina tänder håller på att avlida. Nej, det är inte rökningen, rökning gör tänderna gula och ja en massa andra saker, men det här alltså. Nej jag klarar inte av det. Mina tänder går alltså sönder.  En liten bit av min ena framtand är numera ett minna blott. Ja, det är en extremt liten bit som är borta, men jag märker det. Jag vet inte vad det är, det kan vara läsken jag dricker, eller maten jag äter, eller. ALLT. Jag vill dö.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits