-

det kanske blir bra med 1/3 och det är ju bra hoppas vi. 1/3 verkar  inte ens förstå att det är något problem och den sista av de tre han har inte svarat alls jag vet inte hur jag ska ta det. orka att vänskapsrelationer suger.

men jag och cecilia vi kanske ska dra till berlin och det tycker jag att vi ska för berlin är bäst och jag orkar inte stanna här längre. jag har funderat så himla många gånger på senaste att bara ta alla mina pengar och dra nånstans och fan inte komma tillbaka. men jag skulle väl antagligen inte få jobb och typ dö av skräck för att göra nya läskiga saker och det skulle inte funka, men vad skönt det skulle vara. jag vill inte ta studenten, jag känner bara att jag presterar så jävla mycket sämre än jag egentligen kan för att just nu kan jag inte. just nu är jag upptagen på annat håll.

Kommentarer:
Postat av: Soph

Okej men ändå, inte må så dåligt. Det löser sig.

2008-11-16 @ 13:50:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits