En vanlig dag

Ja Cecilia, paddor är äckligare. Men jag har inga sånna inne så jag är glad.

Jag och Cecilia far till den finfina staden Berlin den 4:e december. FY FAN VAD NAJS. Tredje gången i år, det är inte helt fel. Jag ska lära henne allt jag kan om staden! Haha. Trist bara att det är då Annika redan kommit hem men alltså jag måste till Berlin, Berlin är så bäst.

Imorgon har jag en lektion mitt på dagen. Får komma dit tidigare och stanna senare så jag förhoppningsvis får något gjort på:
Projektarbetet (har handledarmöte nästa vecka och jag har inte gjort mycket. Och böckerna ska tillbaka strax. FUCK)
Religionsarbetet (Ska in den 4:e. Har inte börjat. FUCK)
Dansarbetet (ska in vecka 50 när nu den är. Men det lär gå fort att skriva iallafall)
Svenskaarbetet (Okej här har jag lite tid men jag måste läsa Brott och straff och känna mig pretto)

Och helst borde jag plugga matte och spela gitarr också men vad fan det kan jag göra hemma sen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits