.

Jag hatar det här. Jag vet inte om det är sant eller om det bara är sant för mig men det känns som att jag håller på och förlora alla mina vänner och jag orkar inte försöka mer nu. Jag har förstått att man vill ha vänner som är glad aoch mår bra och jag vill vara glad och må bra men det går inte att fixa på en dag. Jag arbetar på det men samtidigt så försvinner alla. OCH DET SUGER. Jag orkar inte vara den som alltid hör av mig jag orkar inte vara den som är jobbig och kräver plats men alternativet är att jag till slut inte har någon kvar. För det är ytterst få som själva kontaktar mig och det händer sjukt sällan. Och jag vet inte hur man hittar nya vänner heller så försvinner de som jag har lever jag ensam hela mitt liv och det är inget liv för poängen som jag ser med livet är att må bra och jag mår bra med andra.

Detta gäller inte F och C. 

Kommentarer:
Postat av: kaye

jag finns ju alltid här :) vet inte dock om jag är någonting positiv :P Försökte ringa dig förrut men du svarade inte? :O

2008-11-13 @ 21:52:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits