OBAMA SAYS SUBSCRIBE

Valvakan var najs. Var hemma hos F och vi satt där och glodde på tvn (PÅ TAL OM DET SÅ HAR JAG PRECIS UPPTÄCKT ATT JAG VISST KAN HA TV!) och det var så najs och det gick så fort och fredrik och filip är mina underbara män. Alltså att han vann det är ju sjukt. sjukare är att precis innan det blev klart att han vann så smsade jag Andreas och bah "Kan han inte vinna snart" så kom de tillbaka från reklam och han hade vunnit. Jag typ stod och skakade när vi rökte och fy fan ja det har varit en källa till lycka hela dagen. Jag vet inte om jag skulle varit så här glad om jag inte suttit och följt det hela. Jag menar det gav ju en viss förväntan och förhoppning och det infriades. Jag fattar inte att annat folk inte är lika pepp och speedade som jag är. Blev ganska besviken på dig.

Nej jag har inte sovit ett asskit. Jag har varit i skolan och pluggat stört mycket och varit lite svimfärdig ibland så. jag vill inte sova för jag vill inte ha imorgon, det är så himla mycket jobbiga grejer då.

Angående rubriken så är det en vlogbrothergrej som jag typ alltid tänker på om man snackar om Obama. har haft det i huvudet hela dagen.

Kommentarer:
Postat av: niklas

Jag är sådan :)

Postat av: Sophia

Det är sjukt nice att han vann. Får se om han är så bra som han lovar :)

2008-11-06 @ 23:15:55
URL: http://ydobon.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits