stress ;D

jag insåg igår, när jag avr hon min syster och min telefon var död, att jag mår så himla mycket bättre när min telefon är död. Då skickar jag inte en massa dumma sms som jag ångrar. Då går jag itne omkring och mår dåligt när folk itne svarar. Då går jag inte omkring och mår dåligt för att ingen skriver till mig först. Jag ska sluta ha igång min telefon hela tiden. Fas t det känns ju fel för då kommer jag må dåligt när jag sätter igång den och inegn hört av sig. jag vet inte hur jag ska lösa det här men det gäller att vara typ medvetet närvarande i varje stund och min telefon tar mig bort. Så den är inte bra alltså. Jag ska inte ha den på när jag gör saker iallafall.

Denna vecka kommer jag dö.
Imorgon måste jag göra klart religionen och helst även skriva en massa projektarbete, men jag kan inte stanna i skolan så detta måste ske på förmiddagen där. Sen efter skolan är det sista DBTn va och sen så måste jag plugga matte och spela gitarr hemma. Prata med Eugen om när den muntliga framställningen ska vara måste jag också göra.

Sen är det tisdag och då måste jag fortsätta med projektarbetetoch religionen för jag lär inte bli klar på måndagen. När jag kommer hem sen ska jag plugga matte och spela gitarr.

Sen på onsdagen så japp projekt och religion. Sen så måste jag lämna tillbaka böckerna jag lånat på biblioteket. Växla pengar. Helst köpa byxor och grejer. Packa. Plugga matte och spela gitarr.

Och torsdag drar jag till BERLIN. Tar med mig Brott och straff så kanske jag råkar läsa i den lite då och då.  Och antingen så måste vi åka flygbuss och då måste man typ boka det eller så ska jag tjaaaata på min far som ett litet bi typ.

Och alla kommer få ut hemskrivningen i Geografi på torsdagen så jag kan typ tidigast få den på söndagen och då har jag typ fyra dagar på mig att göra den? OH FY FAN.


Jag är skoltrött.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits