onsdag

Jag fick iallafall klart dansuppsatsen. Religionen känns körd då jag inte hittar någon fakta alls om mitt ämne som jag valde för att det skulle vara enkelt. HAHAHA IN MY FACE. Skulle kanske kunna byta ämne lite smidigt sådär, tror inte Eugen märker något liksom. Projekt och Svenska har jag inte arbetat på idag. Kör imorgon, fast nej jag måste göra religionen.

Idag var jag på museum för första gången sen... vi var i Berlin med tyskan i april? Jag och Jonatan kollade på homosexuella djur och lärde oss namn på svampar, personlig favorit, lurig flugsvamp. Stället hade allt, det fanns till och med enorma valpenisar.

Kommentarer:
Postat av: V

Naturhistoriska är awesome. Fast det var lite gross med valpenisarna.

2008-12-02 @ 18:45:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits