-

"Du har vunnit två biobiljetter till förhandsvisningen av "Låt den rätte komma in" nu på onsdag kl 18.00 på biograf Park, Sturegatan 18. Platserna är onumrerade och insläppet börjar kl 17.30."

Ja jag vet att vi ska se den på svenskan men kan man vinna ska man väl försöka. Någon som vill gå?

Idag ska jag göra min projektplan och spela gitarr. Det klarar jag nog av.

Jag är personlighetstyp 6 precis som min far, bara att han är kontrafobisk och det är inte jag. Jag måste röra på mig mer. Jag måste bli trygg i mig själv och känna mig kompetent. Jag vet inte hur man gör för att känna sig kompetent. jag måste ta tag i det här själv nu för terapin verkar ta slut här. Det är lite läskigt va nu måste jag ta hand om mig själv. Jag vill må sjukt bra jag vet bara inte hur.

Kommentarer:
Postat av: Sophia

Personlightestyp? Creepy, är man uppdelad i sånt nu också? >__<


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits