-

A är så himla bra alltså han kan typ alltid få mig glad och liksom han är en av få snubbar som svarar rätt på mitt gnäll. Jag vet att jag gnäller men jag blir bara gnälligare när folk inte svarar som de ska på gnället. ja jag är en brud lägg av jag får bete mig såhär.

Jag tror att jag är ganska trött på att vara såhär. Jag är ganska trött på att känna såhär för det har varit såhär nu i flera år nu, bara att vissa saker har ändrats men oh. När man ser på alla andra så sure de har sina. Och det kan ta slut och fucka upp allt och så vidare men alla går vidare och skaffat nya och jag fattar inte hur de gör. Jag vill också kunan göra så.

Kommentarer:
Postat av: Sophia

Men det är ingenting man kan, det är helt omöjligt att gå vidare, man bara.. gör det automatiskt. Man bara försöker glömma och sen inser man att det inte går och då ger man upp och försöker överleva och då går man vidare utan att inse det och en dag är det borta.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits