-

Som jag så vackert skrev igår så har allt liksom varit påväg åt rätt håll och känts bra och helt okej iallafall. Nu kommer stressen och ångesten och allt och jag bara vill inte mer. Jag har så mycket att göra och så mcyket som händer och det som ska hända händer inte och ja allt bara går ganska fel nu. Nu ska vi tänka DBT här och försöka se vad jag känner. Det är som ett tryck vid hjärtat fast i ryggen liksom, alltså bakom där jag inbillar mig att hjärtat sitter. Det är tungt att andas och jag känner av mina hjärtslag mer än vad som är behagligt. Det hela är stressande men alltså smärtan i ryggen är det värsta som finns jag avskyr den. Det roliga är att detta typ inte är en känsla så jag har inte ens lyckats göra läxan i terapin ännu.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits