(4)

Jag har tappat bort "Låt den rätte komma in" om jag inte la den i skåpet men det vore ju helt stört om jag gjort det. Så den är borta och mitt arbete är sjukt dåligt och jag kan inte öppna powerpointgrejer så jag kan inte jobba med mitt arbete för jag vet inte vilka drag som finns inom realismen på de där jävla papperna.

Jag lämnade in skiten, det sög.

Jag ska inte rida idag för pappa kan inte köra och alla kommer tro att det är för att vi har städdag idag och jag får sjuk ångest.
och nu kunde pappa köra mig men jag är på så dåligt humör att jag inte kan dra dit själv och åsa vill inte med så jag kan inte och jag mår dåligt för jag vill egentligen men jag kan inte.

Vi redovisade inte engelskan idag för massa av gruppmedlemmarna var borta och jag orkar inte att det bara skjuts upp hela tiden jag har redan jättemycket nästa vecka.

Jag installerade spelat jag fick av åsa men självklart fungerade det inte.

Jag vill inte vara med.

Kommentarer:
Postat av: cecilia

hey du vet att du alltid kan ringa mig om du behöver sällskap, va?

2008-10-09 @ 19:39:42
Postat av: Sophia

sämst dag helt enkelt? puss.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits