and if i could be who you wanted, all the time


vad finns det att säga jag är splittrad och vet inte om det är jag som känner eller jag som vill känna eller jag som tror att jag känner men det är hemskt vilket som.

när jag var på väg hem idag började jag tänka på att jag inte känner mig som andra människor. jag är ofta rädd att andra har skills som jag inte har och alla är liksom överrens om att jag inte ska få veta att dessa skills är det normala böand människor. jag är rädd för alla andra verkar perfekta men jag lever med mig jämt och jag är inte som andra jag träffar för jag menar jag är alltid och vad gör andra människor när jag inte ser dem och finns allt och ja okej det finns nog de har egna liv alla tänker antar jag men jag förstår inte. jag känner mig uttittad. som att alla andra vet något jag inte vet, som att alla ser igenom mig. vet vad jag tänker och vem jag är.

-

...it wears me out.

Kommentarer:
Postat av: Niklas

Tja! jag kommer inte ladda min telefon med pengar på höstlovet, det är skönt att vara utan mobil.



Jag har pluggdag idag (tisdag). Ses!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits