Dag 1

Dagen började på det sätt som har blivit en vana, men som egentligen inte är okej. Jag snoozade. Länge. Det var inte så bra gjort av mig eftersom jag inte hann få i mig frukost, men jag borstade tänderna och tog vitaminpillret mitt. Sen så var det skolfoto, och då gjorde jag ju verkligen något nytt. Jag var i skolan iförd ridkläder. Det var inte en så himla trevlig upplevelse men det var okej. 

Jag har dock fortfarande inte köpt tandtråd, jag glömde och nu är pengarna slut igen. MN-övningen gick sådär. Lite för rastlös för att kunna klara av hela liksom. Det blev lite av ett lidande i slutet. Jag sket i matematiken och i terapin idag. Det var mindre bra. Jag har spelat på min underbara gitarr och det gick helt okej, men jag har inte kört övningarna. Jag ahr börjat på och kommit ganska lång med svenskauppgiften till Låt den rätte komma in, och det känns helt okej. Jag kommer att hinna och förhoppningsvis kommer det att vara tillräckligt bra.

Det som känns lite jobbigt är dock att oj hoppsan på onsdag nästa vecka har jag muntliga nationella i svenska b. Ett tal på fem minuter ska jag komma på tills dess. Underbart. Det som är ännu mer underbart är att jag har sjukt mycket annat att göra med.

Jag har rökt 6 cigaretter, det lär bli 8 idag. Idag har varit ganska kass.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits