Dag 2

Idag började bättre än igår, jag snoozade inte så mycket bara typ en kvart. Jag har tagit mina vitaminpiller och införskaffat tandtråd. Har spelat gitarr, dock inte så mycket men ialalfall kört igenom allt och gjort liiite övning. Jag har rökt 8 cigaretter redan men det lär bli 8 ½ idag och det är inte okej egentligen men nu gör jag det ändå.

Vi åt pizza idag och jag beställde en vegetariana utan oliver. Det kanske inte är stort för någon annan men för mig är det en ganska stor grej. Okej det kändes inte så jobbigt just då men det är en sån där grej som jag kan tycka är sjukt jobbig. Så det är en ny grej som jag har gjort idag.

Jag körde MN-övning nummer 4 och den var inte så lång så det gick okej, annars kan jag lätt bli stressad och rastlös men jag vet inte om den här riktigt gav mig någonting. Jag känner ett tryck i ryggen och jag vet itne om det är på grund av någon känsla eller om det är något annat. Misstänker att det är någon känsla jag typ försöker trycka undan som visar sig gnom denna obehagliga känsla i ryggen, bakom där jag föreställer mig att mitt hjärta sitter liksom, men jag vet inte vad det skulle vara för känsla.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits