Dag 3

Så idag så var jag på banken och om det var pinsamt för någon så var det för hon som jobbade och inte för mig! Och inte ens det tror jag jag tror det var helt normalt. Så det var ju skitbra nu kan jag överföra pengar och hålla på det är mycket coolt. Så det är en ny sak jag gjort och klarat av, gått på banken. Och det är även något som kan hjälpa min sociala fobi, exponering vet ni. Fick lite panik ett tag men då var Niklas där.


Jag träffade Annika sen den puzzien. Hon var här på en quickie och det var najs. Nu ska jag bara tvinga någon att betala mina biljetter så är allt på g och så.


Jag har spelat gitarr men jag har märkt att jag ahr en tendens till att eh bara köra det jag vill och inte det jag borde. Haha. jag emnar ja såkalrt det är mycket roligare men nu måste jag skärpa mig här. Cigaretterna blir åtta idag, och sen så gav jag en till Kenta. Vad fan gör han här, han skulle till behandlingshemmet igår? Aja. Han sa att han bara stannar inatt. Spännande. Så imorgon måste jag köpa cigg typ kanske på håltimmen dära? Om jag hinner. Annars är jag fucked.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits