.

Nej jag har inte varit duktig den här helgen. Jag har städat badrummet det är sjukt rent och bra. Jag har börjat med engelskan, det kan bli okej. Men sen har det bara varit fucked. Jag har inte mått bra och en grej stör mig så himla mycket. Jag har fysiskt ont i min vänstra underarm. Det suger. Projektarbetet alltså det komemr ta livet av mig. Jag läste aldrig i häftet men vad händer om man får IG i projektarbete? Jag måste skriva om hela min fucking projektplan och min handledare vet ändå inte vad jag ska göra typ hon har inte hjälpt mig. Visst hon är snäll och tycker att jag jobbar men jag får ingen hjälp ens när jag kommer med konkreta frågor om hur jag ska göra. Bara skjut mig i huvudet här och nu, tack.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits