Höstlov

party party höstlov. självklart. vi hamnade på viper. Hanna hade nåt trevligt kort så det var gratis och slippe kö och så och billig öl. självklart var micke och jocke och denise och malin och typ kaveh där. det underbar med att springa in i skolkamrater och sånt på eh ja typ viper är att de älskar en! haha. jag menar typ kaveh (hur det nu stavas!!!) hoppade på mig och kramade mig. jag menar jag har aldrig pratat med karln. ja, jag shakade med micke och jocke lite då och då. jocke är min favorit. jag skrattade åt micke som dansade stört fult, han blev lite ledsen. typ som förra helgen när vi gick mot vegabaren och han hade sin arm om mig och jag bah typ "vad fan gör du?". haha. fick en ny bekant typ en brud som var najs vi sjöng med i allt, vi var mest där uppe det var massa gamla hits som micke micke hej, rosa helikopter, kung i baren osv! jag gillar gamla godingar.

jadå jag fick ett "ragg". han var snäll och så men inte min smak liksom och han ville ses igen men jag sa nej med sjukt dåligt samvete. men som dbt säger va.
- har jag det som personen önskar? nej jag var inte intresserad
- är det ett dåligt tillfälle att neka? kanske, jag hade ju kunnat typ fejka telefonnummer eller ge fel msn eller så så hade han fått vara glad inatt?
- är önskemålet tydligt? han ville ses. vad det skulle leda till var inte tydligt men jag tolkade som intresse. önskemålet inte tydligt, nej.
- är personen i auktoritetsposition? nej
- innebär mitt nekande ett övertramp? nej
- är begäran rimlig? i guess
- är personen generös mot mig? eh han följde med mig ut och rökte men eh nej/vet ej.
- skulle mitt nej bli en nackdel för mig? nej
- säger sunda förnuftet ja? nej

mer än 6 nej betyder "neka utan att ge med dig" så.

Och jag blev glad när jag kom hem men det la sig fort. Väldigt fort.


och min favoritannika fyller år idag. 20. Om min dator inte hade kraschat och sånt så hade jag lagt upp en bild på henne. Hon är underbar.

Kommentarer:
Postat av: a

åh, vad gulli du är min älskade snutt. pouzzie.

2008-10-25 @ 23:00:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits