Glasvegas

Jobbigt att jag inte kan lägga in videon här va men detta är soundtracket till mitt inlägg som följer, http://www.youtube.com/watch?v=3uSdQxKaBfU&feature=user, fast byt ut dad mot typ mum eller K.

Så nu är läget såhär. K. har tagit lite heroin nu igen va och hamnade på sjukhuset och får nu inte bo på sitt behandlingshem på två veckor eftersom han misskött sig. Så gissa vad, jo han bor här. Jag har ännu inte sett honom, han sover i mammas rum. Men jag kom på då igår att skit samma om hon vill eller inte vill ha nån relation med mig, för jag kan inte ha en bra relation med henne så länge som hon väljer honom. Och det känns okej nu, jag är inte arg längre jag är inte ledsen. Jag är här och hon är här och han är här och jag tror att jag accepterar läget. Just nu iallafall. Titta på videon.


Kommentarer:
Postat av: Sophia

Men puss <3


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits