pissbror

Jag tänkte skriva om att jag såg en bild som hade regestreringskylten HHK, och jag fudnerade på vaad det var det stod för och kom på det och sakna hogwarts.nu, men sen kom jag hem.

Komemr upp för trappan så är min dörr öppen och mitt fönster med. Jo men då är det så att min bror har varit i mitt rum och srputat med sin jävla axe i hela rummet så det stinker. han hade även dragit ut sladdarna till min dator och skärm, och nu funkar inte min trådlösa mus, så jag har tagit hans. Jag fattar itne avd han håller på med. Vi har inte bråkat elerl nånting men nu är jag riktigt jävla arg. Jag är inte på humör. jag fick panik när datorn inte startade, och först kollade jag sladdarna och såg inte att de inte var i och fy fan vad jag mådde piss för jag har asmycket att göra och så bara. OH JAG ORKAR INTE.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits