Skola

Okej så vad jag ska göra idag är att försöka få fram en projektplan, eller ja ett utkast till en iallafall. Sen så måste jag självklart spela gitarr och så borde jag verkligen börja skriva på geografiarbetet. Allting är bara en enda stor hög men oh det får funka nu iallafall. Ganska mycket stress men det är bara att ta itu med en sak i taget så blir det bra sen. Jag måste sluta skjuta upp saker nu och bara fokusera. Men alltså det är helt galet för tiden går så himla fort nu och jag hänger inte med och jag måste komma ikapp.

Jag sitter i skolan nu och jag vet att jag nog borde plugga på iallafall nån av alla våra underbara håltimmar men det kommer ju aldrig att hända. Det är för jobbigt helt enkelt men jag hoppas bara att tiden ska gå fort och jag ska hänga med och sen så är det studenten för hela slanten. Okej det kommer vara hemskt att inte gå i denna underbara skola mer men just nu är det bara för mycket. Studenten är iallafall något som kanske blir jäkligt roligt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits