Ut och resa igen va

Jag känner mig igång nu äntligen. Jag har sjukt mycket saker att göra nu i mitt liv men det går, det måste gå. Jag har iallafall tvättat och lånat boken Porr idag så det är ju ett steg i rätt riktning. Jag måste lära mig att använda min tid på ett bra sätt som då inkluderar skolarbete och typ ja tid till mig själv. Jag måste verkligen lära mig att må bra själv.

Nu håller jag på och kollar på biljetter till Berlin. Jag behöver en massa pengar! Okej det är inte så himla dyrt. Kan åka tur och retur för lite mer än 400 jag menar det är ju inte så farligt, men då måste biljetter bokas så fort som möjligt alltså, och jag kan ju inte göra sånt liksom eftersom jag inte har kort och sånt dära. Men jag tror jag har hittat bra flyg! Behöver dock skjuts till skavsta eftersom flyget dit går halv sju på morgonen? ;D Men det är asbilligt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits