Fredag

Idag var det volleybollturnering i skolan och lärarna vann som vanligt. Det är inte så att de fuskar, domarna dömer korrekt och ingen är mutad så vitt jag vet, men de fuskar ju på så sätt att de tränar så himla mycket mer. Flera veckor i förväg börjar de spela, de spelar säkert varje dag om inte flera gånger om dagen. Jag har nog märkt hur lärarna varit försenade och svettiga de senaste veckorna och jag vet inte riktigt om det är okej.


Och jag har en riktig stekarkompis. Han vill inte erkänna det men jag fångade Bilmans riktiga jag på bild när vi kollade på volleybollen. Han kommer säga att han "gjorde sig till" och att "det var på skämt", men alla som känner Bilman vet att det är så här han egentligen ser ut. Jag ska träffa honom igen ikväll, vi får se hur stek han är då, jag har mobilen redo!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits