Bowiecovers

Kollat igenom en del Bowiecovers från nån Bowie-tributegrej från förra året. Det mesta från den kvällen verkar faktiskt vara skitdåligt. Bra sångare som Ola Salo, Moto Boy och Magnus Carlson som inte lyckades alls tycker jag. Sen hittade jag en sover nu av Kristofer Åkesson som jag aldrig hört talas om som var bättre än alla de andra låtarna från den kvällen tillsammans.



Men originalet med Bowie kommer jag nog aldrig hitta nån version som slår. Lyssna bara på den här mannen, det är galet bra.


Kommentarer:
Postat av: cecilia

men han gör ju absolut inget eget med den? sådana covers är ju tråkiga.

2009-08-18 @ 10:10:37
Postat av: CeciliaRETCH

Ah men alla andra covers var SJUKT DÅLIGA. Det var den enda som var någorlunda bra. Det visar alltså på att alla andra covers sög kuk.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits