Gubbarna

Jag åker till Way out West. Jag måste bara låna pengar av far eller någon annan, sen köper jag mig en biljett. Det kommer bli helt sjukt, jag kommer se Echo & the Bunnymen. Jag älskar att se mina gamlagubbartister, även om de säkert var bättre som ynga fräscha pojkar så är det något speciellt med gubbar.



Gubbar jag har sett:                                       Gubbar jag vill se:
Iggy Pop (60, 62*)                                           David Bowie (62*)
Nick Cave (52, 52*)                                         Jarvis Cocker (46*)
Lou Reed (66, 67*)                                         Thom Yorke (41*)
Robert Smith (49, 50*)                                    Brett Anderson (42*)
Bryan Ferry (62, 64*)                    Ian McCulloch (Echo & the Bunnymen, 50*)
Dave Gahan (44, 47, 47*)
Morrissey (47, 50, 50*)
Roger Waters (63, 66*)
Bob Dylan (65, 68*)


inom parantes = hur gammal gubben varit när jag sett honom.
* = hur gammal gubben är idag

Jarvis, Thom och Brett hoppas jag på att se när de är runt 50-60.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits