Intressen = David Bowie


Jag har länge funderar på det här. Jag har inte alls många intressen. Mina intressen går nästan alla att länka till David Bowie eller musik som jag hittat till genom ja, David Bowie. Det är sjukt hur mycket musik jag hittat genom Bowie, det tar liksom aldrig slut och det går alltid att finna någon koppling. David Bowie är väl kanske mitt största intresse, inte för att jag är sjukt galen och vet allt om honom eller så, det gör jag verkligen inte, och jag samlar inte på Bowie-grejer heller. Visste jag har en hel del men inget som har samlarvärde eller så. Att jag spelar gitarr har att göra med att jag vill kunna spela Bowie (okej andra grejer med men det jag njuter mest av att köra är Bowie). Jag läser numera nästan enbart böcker som handlar om musiker, oftast inte om Bowie men jag blir alltid som mest upprymd när jag läser Bowiereferenser i en bok om någon helt annan. Så där har vi det, ett ordentligt intresse. David Bowie = musik = andra musiker = gitarr= literatur = film = David Bowie. Vad gillar jag mer egentligen?

Jag har bara kommit på en grej till som jag kan mycket om och i alla fall har brunnit ordentligt för, som fan inte kan kopplas till David Bowie (eller ja kan och kan...) och det är Harry Potter. Är det verkligen mina enda intressen? Vad har andra människor för intressen? Jag vill gärna ha fler.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits