Modebloggerska


Cecilia tog en massa snygga bilder på mig idag och denna är fan sjukt snygg. Man börjar ju fundera på att bli modebloggerska på heltid liksom men sen kommer jag på att jackan är ju inte min. Och jag skulle aldrig kunna ta såhär snygga foton själv. Cecilia fick säga till mig hur jag skulle så och hålla och titta och allting. Vi kan bli ett modeteam. Jag klär på mig Cecilias kläder och så tar hon kort på det. Fast det skulle kanske vara lite konstigt, speciellt som jag inte kan ha på mig mycket av det Cecilia äger. Får gå ner några kilo först eller så. Men jag gjorde nåt ganska modebloggigt idag, köpte tre par skor. De är sjukt snygga, tycker jag i alla fall. Nu får jag inte köpa något mer kul denna månad.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits