På bio ensam


Idag gick jag på bio ensam. Annika var med mig när jag köpte biljett och hon i kassan var ganska dum i huvudet. Hon verkade inte förstå att jag skulle gå ensam utan frågade mig upprepade gånger om det inte var två biljetter som skulle köpas. Men det gick fort och jag skämdes inte, jag tyckte bara hon var ganska dum i huvudet men jag antar att hon inte är van vid att folk går ensamma, och speciellt inte att någon annan är med när man köper biljett för att gå ensam. Jag såg i alla fall Harry Potter 6, igen. Det var en trevlig stund. Ja, jag såg den på preimären men det var ju faktiskt flera veckor sen, det var dags att de den igen. Som jag sagt tidigare så har jag bara två intressen och ett av dessa är ju Harry Potter. Jag har accepterat mitt öde som tönt.

Kommentarer:
Postat av: emmam

jag älskar bio ensam. man får allt godis, och när jag gick, hela raden. Ensamma människor skrämmer människor. awsomness.

2009-08-23 @ 21:19:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits