Universitet

Du har blivit antagen till Stockholms universitet höstterminen 2009

Registrera dig på institutionen
För att gå den kurs eller program du kommit in på måste du registrera dig på institutionen innan undervisningen
börjar. All information om tid och plats får du från den institution som du ska läsa vid. Det är också institutionen som ger information om schema, litteratur, lokaler och annat som du undrar över
i början på terminen. Ytterligare information hittar du på institutionens webbplats.

Men hur mycket jag än letar så hittar jag ingen information om registrering. Eller ja jag hittar lite.

"Registrering är obligatorisk för alla studenter som vill fortsätta att läsa tyska höstterminen 2009 (gäller även de studenter som läser del- och/eller kvällstid)."

Men jag vill inte fortsätta jag ska ju börja. Oh jag får panik. Och jag fattar inte hur man söker csn.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Alltså åh SU suger verkligen med dom där mailen.

Du bör få mail från din institution, där det står den info du behöver veta om registrering, böcker, schema osv.

Annars får du ta dig till institutionens reception och fråga det du behöver veta.

Det där med registrering fattar inte jag heller, tror man fixar det första dagen man är där eller något.

2009-08-12 @ 21:51:01
Postat av: Anonym

Och eh ja det var jag som skrev. Tangentbordet är lite elakt.

2009-08-12 @ 21:51:52
Postat av: Cecilia

fortfarande elakt kanske då det fortfarande inte står namn :P haha.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits