Everyday is like sunday.

okej nu är det söndag igen. min hatdag. så för att känna att denna dag inte är helt meningslös ska jag skriva en lista på saker att göra och sen göra iallafall något av det. jag måste komma igång och bli mer pepp.

prata med M i telefon (upplyftande och trevligt och bra som alltid. jag bryr mig han bryr sig. good shit)
ringa upp mor som ringt (det visade sig vara robban. visade sig även vara så att herr K inte bor där längre. okej med skadeglädje? ja iallafall lite)
fylla i 10-årsdagboken, har missat några dagar nu (idga för ett år sedan var en rolig dag. Kan jag sluta skriva 2008, det är 2009 nu)
städa lite (men med betoning på lite. röjde upp i badrummet)
tvätta
- hänga upp tvätt
- handtvätta lite småsaker
plugga lite projektarbete (NÄSTAN. TÄNKTE PÅ DET. FIXADE INFÖR PLUGG)
läsa filosofin
diska
kolla pengarna (hade fått underhållet. Förde över en del till mitt sparkonto. Försöker bygga tillbaka det jag nallat..)
göra en ny veckoplanering (mycket saker som kommer nästa vecka alltså!!! lite stress)
ta bort nagellacket
duscha
promenera (inte så länge men najs ändå)
plugga engelska
plugga svenska
spela gitarr (lyssnade massor på could you be loved, så det är ju till det ämnet så nästan!)
gå ut med sopor
byta musik på ipoden (FÖRSÖKER MEN MIN DATOR ÄR SJUK OCH ITUNES BAH NEJ INGEN IPOD IKOPPLAD JAG VILL DÖDA NÅGON) (Nu kanske det går)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits