Facebook

Blev precis inbjuden till facebookgruppen "Let´s try to gather all facebook members in one group! is it possible?". Det känns ganska skönt att ignorera en sån inbjudan och bah "FAN HELLER ATT DET ÄR MÖJLIGT". Mitt ignorerade av gruppen störtade den! Jag lovar! Oh. Det känns så bra.

Det är bara att lägga ner med sånna grupper, jag kommer aldrig ge mig! Det kommer aldrig finnas en sån grupp! Det kommer aldrig gå. Ni kan köra med "Let's try to gather all facebook members except Cecilia Hagström in one gruop! Is it possible?" Och det kanske hade funkat.

Det enda alternativ som skulle kunna få mig att gå med i en sån där hemsk grej skulle vara "Let's try to gather all facebook members in one David Bowie group!" Det hade funkat.

Kommentarer:
Postat av: Katarina

hahaha shit jag är precis likadan. Come on, vem orkar lägga ner sin energi på sånt skit? uhs.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits