Jävla karlar.

Så igår var jag ute på dumheter igen och det var roligt alltihop. Jag har lite dåligt samvete för en del men vad fan så blir det när man är full. Jag tänker inte gå in på det det är inte det som jag vill få ur mig. Hemresan däremot.

Klockan var typ fem och jag var i hötorget och väntade på tunnelbanan. Sitter där på bänken och lyssnar på musik. Så kommer det fram två män som är typ ja 25 eller någonting jag vet inte och den ena slår sig ner bredvid mig och den andra står framför mig. Vi pratar lite och redan direkt lägger han soms tår framför mig handen på mitt lår och jag säger "ta inte på mig". Och han ber om ursäkt och det är okej liksom, men så gör han det igen och jag säger till igen. Killen bredvid mig säger "men lägg ner, hon har pojkvän" till sin kamrat och så fortsätter vi prata. Sen kommer den en man gåendes som precis gått av, och killen bredvid mig och han börjar skoja och de har roligt och det är väl kul för den men då får jag en man på mig igen som tar på mig och kysser mig på halsen och är sjukt äcklig och jag säger "men snälla bara ta inte på mig" igen och igen och jag försöker gå men nej det går inte. Han säger att jag är så vacker och att han inte ska göra något dumt för han vill "ha mig". Jag kommer iallafall därifrån och han skriker efter mig och så men jag går på tåget i en annan vagn och de följer inte efter.

Detta gör att jag är rädd när jag väntar på bussen. Att jag är rädd när en man frågar mig om tändare. Att jag är rädd när fulla killar går förbi mig och hälsar. Att jag är rädd när svarttaxis stannar framför mig. Att jag är rädd när det bara är jag på bussen och chauffören är en man. Att jag är rädd när någon går av vid samma hållplats som jag. Att jag äcklas av mig själv och att jag får fördomar om typ alla män i världen. Jag vill inte vara rädd.  Jag vill inte äcklas av mig själv eller av människor som jag inte känner. Jag orkar inte.

Jag är en sån som tycker att jag ska kunna gå ensam i stan mitt i natten. Jag tycker att jag ska kunna vara så full att jag inte vet vad jag heter. Jag tycker att jag ska kunna ha extremt lite eller inga kläder på mig. Ingen har för den sakens skull rätt att ta på mig. Alla jävla män som tagit på mig utan min tillåtelse ni är fan dumma i huvudet. Ni andra, ni är najs men jag har blivit dum i huvudet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits