Kärlekslistan

Här kommer den äntligen, den mycket efterlängtade kärlekslistan. Här listar jag mina förälskelser för veckan. David Bowie får dock inte vara med då han alltid skulle ligga etta, det skulle bli lite tråkigt.

1. Russell Brand

Det behövs ingen motivering. Kolla på klippet.

2. Gustav på Wollmars
En trevlig karl som var mycket attraktiv och hade ett trevligt skratt.

3. Markus Krunegård

Asbra och sjukt snygg på Debaser igår. Jag skulle aldrig banga även fast han inte är min typ egentligen. Han har något visst, den där karln.

Och strax utanför topplaceringarna finns Jerry, även han från Wollmars. Vi får se om han kommer upp på listan, sannolikheten är dock att han inte gör det då jag aldrig lär träffa honom igen.

Kommentarer:
Postat av: cecilia

wollmars?

Postat av: Sophia

Gustav? Brunt halvlångt hår, ganska kort snubbe, söt röst?

2009-01-30 @ 14:12:47
Postat av: Anonym

det är något charmigt med russell brand.

2009-01-30 @ 19:33:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits