Milan och jag

Jag hittade precis ny blogg att följa och eftersom jag inte är hemma så postar jag länken här föär att påminna mig själv. http://stinasaventyr.blogspot.com/. Den verkar ganska rolig. Vi får se. Jag börjar ofta följa bloggar för att sedan tröttna. Jag är nu uppe i nytt rekord med typ 27 bloggar, men det är bara för jag har haft så mycket fritid på senaste. Det lär rensas det här. De bästa bloggarna (förutom modebloggen) är ändå de på 1000apor. Så Underbara. Kan de inte uppdatera oftare?

Iallafall så är idag ingen vanlig dag. Idag är min och Milans tvåårsdag. Nej, inte fotbollslaget. Mannen. Mannen i mitt liv. Jag trodde knappt att vi ens skulle ses igen efter den där dagen för två år sedan. Jag var och fikade med Hanna på 44:an som jag ofta var på den gamla goda tiden, och Tiffany, som gick i min tyska på den tiden, kom in med Milan. Så vi fikade tillsammans alla fyra och jag fattade tycke för Milan direkt. Han var skinny och svart med en stor näsa och en trevlig musiksmak, vad mer kan man begära? Vi bytte fik, hamnade på String. Hanna typ somnade i sin fåtölj. Tiffany var uttråkad. Jag tror att både Camilla och Fahmina joinade. Men jag minns bara att jag och Milan pratade som besatta. Det är helt sjukt att vi hållt ihop såhär länge, men vi båda tycker att det känns mer som fyra år än som två. Jag älskar honom.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits