Pepp

Idag har jag träffat min favoritmilan och det var najs. Vi fikade och så och han betalade. Det är det absolut bästa med honom. Nej nu ljög jag. Jag försökte faktiskt att betala själv men sen kom han och la sig i och betalade i alla fall. Vad kan jag göra, han är man så han bestämmer liksom! Jag får tacka och ta emot. Idag var den första dagen på vårt tredje år. Så sjukt!

Jag blir alltid så pepp av att träffa eller prata med Milan. Han ger mig liksom energi och ork och jag vill liksom klara allt för han säger att jag kan det. Han är verkligen typ den bästa vännen man kan ha. Jag ska strukturera mitt liv nu igen så snart far kommer hem och ger mig ett block. Jag måste skriva listor här. Jag älskar mina listor. Jag vill städa också det kan jag göra nu medan jag väntar på far.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits