Rökningen va

Jag skulle kunna ljuga och säga att jag inte rökt idag, men det gör jag inte. Varför inte? Jo för jag verkligen vill sluta. Det är äckligt hur mitt huvud fungerar nu, hur beroendet visar sig. Jag märker att jag tänker att jag kan röka i smyg, eller kanske bara röka ett paket i veckan eller en cigg om dagen eller vad som helst! Jag blir helt galen. Det är hemskt.

Så jag har nya regler här. Varje dag ska jag verklgien försöka att inte röka. Jag får absolut inte röka inne, för då kommer jag bara bli mer sugen liksom. Jag får inte heller röka inom två timmar efter jag gått upp eller två timmar innan jag ska sova. Om du ser mig röka så får du 50 spänn av mig.

Jag har rökt en halv cigarett idag. Uppdaterar om det blir mer men det hoppas jag inte att det blir.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits