Bon Iver

Jag har nu läst igenom min blogg för hela 2008. Min första åsikt är att  hej jag tycker att min blogg är intressant. Om jag inte kände mig skulle jag lätt läsa min blogg! Den är ju rolig. Förstår ni inte det? Fast den är väl antagligen roliast för mig då jag vet vad jag menar. Fast det vet jag inte ens alltid nu när jag tittar tillbaka. Jag ville ju inte skriva allt rakt ut så nu vet inte ens jag vad jag menade men det är en del av spänningen. Men det är mycket upp och ner och det är väl ändå spännande! Man vet aldrig vad jag ska skriva liksom!

Det har hänt så mycket under 2008. Jag har förändrats mycket men på många sätt är jag precis likadan och jag tror jag trivs med det. Jag gillar min personlighet ganska mycket. Jag gillar att vara på topp. Jag är snart på topp igen. Imorgon ska jag planera saker.


Jag lyssnar på Bon Iver som kan vara min första nya musik nu för 2009. Det var Tom som skickade detta till mig och det är kalasbra.

Kommentarer:
Postat av: Rebecca

ett tips är att registrera sig på blogg portalen och bloglovin ^^


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits