East festival typ

Man kanske borde skiva om East festival och så. Det var roligt som fan, jag menar jag och Fahmina i massa timmar och trevlig udnerhållning. Vi hade riktigt roligt och sa saker som att "att resa mig är inte riktigt mitt favorit-move" och det var väldigt sant! Det var jobbigt att resa sig upp och gå till nån annan scen och sedan slå sig ned där. Men kul var det. Det kändes som det höll på i flera dagar. Att jag sjöng där, det har jag nästan glömt. Skulle dock gärna vilja se inspelningen av det men hur får man tag på den liksom? Det var i alla fall en massa roliga band, och mannen jag visade bild på i inlägget innan de tär min nya kärlek. Den snygge italienska gitarristen. Han var dock väldigt kort och gick in med huvudet i Anders mage. Men det är ju inte storleken som räknas.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits