.

Jag har blivit torsk på stand-up. Dylan Moran idag var riktigt bra. Det var själklart lite pinsamt att gå själv men det var ju bara jobbigt innan och lite i pausen (men då hittade jag Olivias kompis så det var lugan), och det löste sig ju bra. En sak som är bra med att gå själv är att om det är sittplatser så får man en mycket bättre plats ensam än om man ska sitta med någon. Jag hade en finfin plats på kanten på rad 14. Såg utmärkt, och hade jag behövt kissa hade jag inte stört folk. Nu behövde jag inte det men OM! Haha. Det är bra att göra saker själv, eller iallafall att inte låta bli att göra något man vill bara för man inte har någon att göra det med. Därför ska jag även på Morrissey och Eddie Izzard själv senare under året. Jag vill inte ångra mig igen. Jag är uppenbarligen en mycket självständig kvinna! Höhö.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits