Mitt namn är Karin

where the action is var blött och underbart, vad finns det mer att säga om det.

Efter. Utanför universitets tunnelbanestation tänder jag en cigg. En man som har ramlat i lera och är sjukt smutsig och full pratar i telefon med någon som han tycker att ska rädda honom. Han ger mig telefonen och säger åt mig att prata. Jag pratar med bruden som visar sig vara hans syster som undrar var vi är och så. Sen ger jag tillbaka telefonen. Jag bjuder mannen på en cigg och vi snackar lite. Rfter typ två minuter kommer systern och en man. Mannen nummer ett, som visar sig heta Magnus, prestenerar mig som "Karin, som jag har gigat med". Så jag heter Karin där ett tag och vi hänger. De ville att jag skulle med på efterfest och sånt dära, eventuellt bara åka med och få skjuts i taxin men jag ska ju faktiskt åt helt andra hållet så jag avböjer. Men det hade nog varit roligt att vara på fest som Karin.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits