Exponering eller diss liksom

Jag skulle ha DBT uppföljningsgrej idag så jag drog dit. Kom dit en sådär fem minuter för tidigt och gick in och satte mig i soffan. I soffan mitt emot satt en annan brud och så väntade vi. Jag hade tid halv fyra. Klockan fem över halv var jag fortfarande lugn för Carina brukar vara lite sen ibland. Kvart i skickade jag ett sms till henne och skrev "Ska inte vi ses nu?" Då hade paniken börjat komma. Det var jobbigt att sitta där och vänta. Extra jobbigt var det för att det satt en annan brud där som såg mig. Klockan fyra då fick jag nog och ville bara gå hem, Carina svarade inte och dök inte upp. Men kunde jag gå? Nej, för den där bruden satt ju där. Hon hade sett när jag kom in. Hon skulle märka om jag bara gick utan att liksom träffa någon, och det skulle se helt sjukt ut. Så jag väntade tills hon fick gå och träffa sin terapeut. Väntade två minuter till och gick sen. Carina utsatte mig för exponering den kossan. Taskigt. Nej men seriöst hon har inte hört av sig än, detta är lite konstigt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits