Inte okej

De som är med i facebookgruppen "Vi som skiter fullständigt i att Daniel o Victoria ska gifta sig!!" skiter ju uppenbarligen inte alls i det hela. Och sen så är gruppnamnet så himla fult också. Om den hette något som kanske "Vi som inte bryr oss om Victorias och Daniels kommande äktenskap", då hade jag nog kunnat tro att det var seriöst. Att de som var medlemmar inte bryr sig (varför man överhuvudtaget ska gå med i en grupp för att visa att man inte är engagerad är i och för sig svårt för mig att förstå). Det hade kanske varit lite väl formuellt och neutralt, men det är så det ska vara att aktivt inte bry sig. Men nu heter den inte så. De skiter i att Daniel o Victoria ska gifta sig!! Sen så är det två utropstecken på det hela också. Nej det är inte riktigt okej.

Kommentarer:
Postat av: Felicia

Det är ju bara så jävla fjantigt! XD uppenbarligen bryr de sig så pass att de 1 skapar en grupp 2 går med i en grupp 3 orkar lägga tid på att skriva om det 4 lägger ner tid på att lägga dålig energi på något som de hävdar att de skiter fullständigt i... HAHA sägar jag bara.



Hej förresten, länkade till din blogg från min, just so you know. Försöker fylla ut listan lite, med några roliga bloggar, ser så fattigt ut med två länkar, haha.

2009-03-19 @ 23:39:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits