Katten i duschen


Nästan varje tordag så är jag hemma hos mor en sväng innan ridningen. Far lånar nämligen hennes bil för att köra mig till stallet, så då åker vi dit och hämtar bilen och så. Jag åker ju helst inte kollektivt i ridkläder, eller rättare sagt jag visar mig helst inte i ridkläder någonstans förutom just i stallet, så jag byter om hos min mor. Varje gång detta händer följer Mojje med mig in i badrummet. Han sitter där i duschen och bara håller koll liksom. Jag vet inte om han på något sätt är en pervers katt som gillar att titta på när man byter om, om han känner sig smutsig och vill duscha, eller om han bara vill ha sällskap. Jag hoppas på det sista alternativet.

Kommentarer:
Postat av: u know me!

ahahhaha.. Eller så är MOjje en secret murdering agent cat!! som alltid =)

2009-03-31 @ 23:48:35
Postat av: Cecilia

Du ljuger så dåligt Kaye. :@

PUSS


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits