Dislike

Diskuterade med London-Tom igår att det inte finns nån dislike-knapp på facebook. Vi skulle båda gärna vilja ha en. Jag känner ofta behovet, jag får ofta den här irritationen i kroppen. Ibland så går det så långt att jag "like"ar för att sedan "unlike"a. En jävligt skön känsla är det, man har visat sin ståndpunkt. Låtsas att man gillat det och sen bara ändrat sig. Det är det närmsta till dislike man kan komma på dagens facebook. Det är inte lika ärligt, det skulle ju kunna vara så att man bara råkat "like"-a och sen snabbt som saten tagit bort sitt misstag, men alla vet väl vid det här laget att det egentligen inte är så det ligger till.

Kommentarer:
Postat av: husmor

oh, vilken herlig twitter min vän!

2009-03-26 @ 23:17:18
Postat av: cecilia

jag vill också ha dislike knapp till fbook, det känns faktiskt nödvändigt att ha!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits