-

Hemma efter sen lunch och kaffe och kakor med ollan. Det var myckte trevligt, vi kom på att man ska ha tre män i sitt liv. En som är far till ens barn, en sambo som man är förälskad i och en make som man älskar. Om man har det så är allt kalas. Man behöver inte ge och få allt av samma människa liksom och det skulle vara fint. Jag vet redan vem som ska bli far till mina barn, okej han vet inte om det och han har väl nåt att säga till om antar jag men vi skulle få kalasfina barn och det skulle bara vara bra att vi inte är kära. Men jag tror jag väntar några år till med att berätta detta för honom! Haha.

Kommentarer:
Postat av: Sophia

Berätta? När tiden är inne är det bah droga honom en stund och göra ditt, he will never know... ^^

om ungen inte blir på pricken lik honom för då kommer han kanske börja undra :P

2009-11-27 @ 11:31:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits