-

Jag saknar att vara flickigt förälskad i dig och aldrig säga något. Haha jag vet inte om jag skulle kunna berätta det någonsin för dig, du kanske skulle tycka att det var jättekonstigt men minst ett halvår var jag det. Och nu när jag ser bilder och tänker tillbaka så tror jag att jag lätt skulle kunna bli det igen, men vi umgås inte. Det är synd, min flickiga förälskelse skulle aldrig, ens på fyllan, visa sig, du skulle inte behöva veta något. Oh, vi är sjukt olika också, men du förstår mig och nu hade jag tänkt börja rabbla upp en massa fina egenskaper du besitter men jag ska inte. Det var en oskyldig förälskelse, haha men jag minns nu hur jävla förbannad jag var på alla andra, som jag inbillade mig att flirtade med dig haha och hur jag smälte när du var fin, som du alltid var. Haha. Alltså det här är inte kul för någon annan att läsa, om du läste (vilket jag vet att du inte gör) skulle du inte veta att det handlade om dig, du skulle inte ens misstänka det. C & F vet väl typ om jag påminner dem men annars är detta nog min bäst bevarade hemlighet, och den är fin och oförstörd. Du är min flicka.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits