-

Jag vet inte vad jag håller på med. Inbillar mig massa jävla skitsaker, blir bara mer och mer galen för varje dag tror jag. Känns som att allt bara är ett spel och att jag bara inte fattat grejen än. Vad är det som alla vet förutom jag jag vet inte jag har ingen aning och det känns som att alla skrattar åt mig och här sitter jag och försöker koncentrera mig på att ta tag i saker och ting. Nej det går inte bra, det är ingen bra dag idag heller. Förstår inte vad folk ska med mig till jag är ju bara den där jälva deppiga fittan som aldrig klarar av någonting och jag menar du är inte deppig någonsin och du sa det själv att du inte fick ut något av det hela och jag får ut något av allt. Jag känner inte att jag kan ge något till någon, inget som spelar roll.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits