Att klara sig själv

Jag håller på och funderar kring det här emd att jag känner mig ensam hela tiden och vad det resluterar i. Jag inbillar mig att jag känner saker jag inte känner, jag panikar när jag är ensam, jag skjuter upp saker hela tiden, jag blir sjukt förvirrad och har fan ingen aning om vad jag håller på med. Så nu är det dags igen, dags att försöka ändra livsstil, eller vad man nu säger. Tankesätt. Lära mig att ta till vara på tiden jag spenderar med mig själv osv.

Göra saker som att
plugga, så jag känner att jag klarar av det jag gör, så jag inte blir helt sönderstressad och vill dö.
spela gitarr, för att jag inte vill tappa det, för att det är jävligt kul egentligen.
promenera, för att jag ventilerar massor och mår bättre.
städa, för att det sysselsätter mig och för att man mår bättre av att bo nånstans där man typ trivs.
laga och äta bättre mat, för en bra kost är bra för hälsan och är bra för psyket osv.

jag vet inte. andra grejer med antar jag. nu ska jag plugga lite. det svåra med. ALLT. är att komma igång. Men jag tänker inte sitta här och vänta på någon som jag inte ens vill ha.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits