Bloggar

Varför är det så få jag känner som bloggar? Eller bloggar alla fast ingen har gett mig adressen? Jag menar, jag vet att Annika bloggar. Kaye har en blogg som hon inte börjat skriva i än. Har jag inte fler vänner än så undrar jag? Vason hade en blogg men jag har tappat adressen i och med att min dator kraschar frekvent, så min fråga till dig vason är bloggar du och var? Amelie har typ slutat blogga eller? Ah nej jag får väl sitta här och ta reda på saker om folks liv via facebook-updateringar istället. Gud vad tråkigt.

Kommentarer:
Postat av: V

Jag bloggar inte längre, kände mig för ointressant. :( Fast jag har en fotoblogg jag inte har börjat blogga i, haha...

2009-11-26 @ 19:47:35
Postat av: C

Men det ointressanta är ju det intressantaste.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits