byxångest

Mitt enda par byxor har nu gått sönder. Detta betyder att jag måste köpa nya rå, när jag får pengar den 25:e. Jag verkligen hatar att köpa byxor, känner mig alltid enormt stor och äcklig. Så för att typ försöka förminska den känslan så promenerar jag ganska mycket nu. Har ingen lust att köpa nya byxor och inse att jag gått upp en storlek liksom, det är faktiskt inte okej. Jag är helt seriös. Jag tycker inte att jag är sådär enormt stor och äcklig i vanliga fall, i vanliga fall är det mest såhär "oh om jag bah kunde gå ner några kilo, men nej juste det kräver jobb det orkar jag inte", men när jag köper byxor vill jag dö. Jag hatar att köpa byxor jag hatar det verkligen. Nej. Jag har ingen lust att utsätta mig för det, men jag kan inte gå omkring i trasiga byxor och äcklas. Oh. Om jag bara var en sån där träningsmänniska.

Kommentarer:
Postat av: V

Det är hemskt! Man inser typ hur breda höfter man har plus vilken röv som finns där bak, och tänker "vafan, hon där har inte det, varför har jag det"? Och det hjälper inte ens att vara träningsmänniska om man är bred från början.

2009-11-11 @ 17:20:47
Postat av: CeciliaRETCH

sant. jag är sjukt bred. skulle göra ganska mycket för att inte vara det. och nu sitter jag här i mina jävliga trasiga byxor och hatar allt.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits