Föredrag på tyska

Imorgon ska jag och en kurskamrat hålla ett föredrag på konversationspasset. Jag har försökt prata med min föredragspartner hur länge som helst om hur vi ska göra detta och så, och han har velat skjuta upp det hela. Nu är det imorgon, jag har lite grejer som jag typ kan snacka om men han svarar inte på mitt mail, jag vet inte om han gör en powerpoint eller inte, och vi har inte pratat om varken inledning eller avslutning och det kommer gå så jälva mycket åt helvete alltihopa. Jag orkar inte bry mig, jag menar jag kommer inte att få godkänt i den kursen i alla fall, gör detta bara för att vara snäll mot kurskamraten, men när han inte ens verkar bry sig så blir jag bara arg och trött. Jag menar, jag sitter här och letar fakta om saker man kan göra i tyskland och skriver nån äcklig kladd om att man kan dra på en guidad cykeltur i påvens fotspår, vem bryr sig om sånt egentligen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits